FIXMIJNGSM

Iets niet helemaal duidelijk ?

Bel ons voor meer info - 06 101 40 141

Nu gratis !!
Magnetische telefoon houder
T.W.V €19,95

Bij deze reparatie

Alleen glas vervangen
iPhone 15 pro max glas vervangen
Beoordeling
5/5

Reparatie duur:

0 min

Soort reparatie:

glas vervangen

Kosten incl. btw en montage:

€ 99
Alleen het glas vervangen is mogelijk als uw toestel aan de volgende voorwaarden voldoet:
  1. Het beeldscherm (het lcd of oled) scherm moet nog goed werken en het moet een origineel scherm zijn dus geen imitatie.

  2. Geen strepen of vlekken in het beeld.

  3. Geen flikkeringen of verkleuringen in het beeld.

  4. De touchscreen (het aanraakscherm) moet nog 100% goed werken

 

Meer informatie over de glas reparatie kunt u hier vinden.

Vervangen Apple onderdelen – Wat is anders bij Apple ?

Apple serialized onderdelen.

Apple implementeert vanaf de iPhone 11 en hoger een systeem waarbij componenten van hun apparaten een uniek serienummer krijgen dat gekoppeld is aan de moederbord, het centrale brein van het apparaat. Wanneer een gebruiker besluit om een schermreparatie uit te laten voeren door een onafhankelijk partij, zoals Phone Repairs , detecteert het apparaat een verschil in serienummers – zelfs indien originele onderdelen worden gebruikt – en genereert een systeemwaarschuwing. 

Deze melding komt enkel omdat het serienummer van het nieuwe scherm, accu of camera anders is dan het serienummer van het onderdeel dat vervangen moet worden. Deze video legt het erg goed uit.

Als voorbeeld: Indien de schermen van twee splinternieuwe iPhone 14’s worden omgewisseld, zullen beide toestellen een waarschuwingsmelding weergeven. Wij beschouwen deze melding als een vorm van intimidatie naar de gebruiker toe en vinden dat dit niet zou moeten mogen. Wij pleiten voor een vrije reparatiemarkt, waarin de gebruiker zelf kan kiezen waar de reparatie of het onderhoud wordt uitgevoerd. Ondanks deze waarschuwingen functioneert het apparaat zoals het hoort. Een voorbeeld van deze systeemwaarschuwingen is te zien in onderstaande afbeelding.

Deze waarschuwingsmeldingen doken voor het eerst op in 2019 bij de introductie van de iPhone 11 en zijn sindsdien aanwezig bij alle modellen die na dat jaar zijn gelanceerd. 

Zijn er oplossingen: 

Eerste en misschien wel de beste methode is het vervangen van alleen het glas. Dit kan als alleen het glas stuk is gegaan maar het scherm voor de rest nog 100% goed werkt. zie meer info hier.

Een methode is het overzetten van de chip met het serienummer naar het nieuwe scherm. Dit proces is risicovol vanwege de hoge temperaturen (+300 graden) die benodigd zijn en kan schade aan het scherm veroorzaken, naast dat het tijdrovender en dus kostbaarder is dan een standaard schermreparatie. We moeten helaas accepteren dat deze meldingen een deel van het reparatieproces zijn, maar dit stelt ons in staat om reparaties van hoge kwaliteit en met snelle service te blijven aanbieden.

Na de eenmalig melding is deze systeemmelding alleen nog terug te vinden in de instellingen app. Deze melding is alleen te voorkomen door uw toestel bij Apple of een Apple Independent Repair Provider (IRP) te laten repareren. Helaas zijn deze Apple Independent Repair Providers (IRP) totaal niet onafhankelijk van Apple zoals de naam suggereert, zij mogen maar een aantal door Apple bepaalde reparaties aanbieden. Apple probeert op deze werkwijze de reparatie markt weer in eigen hand te krijgen c.q. te houden, dit ten nadele van u als iPhone eigenaar.

Wij willen geen Apple Independent Repair Provider (IRP) worden omdat wij dan geen moederbord reparaties, cameralens, speaker, knoppen, waterschade reparaties enz. meer mogen uitvoeren van Apple. En u als klant dus minder reparatie opties heeft, dat is een slechte zaak voor u als iPhone eigenaar. Ander nadeel voor u als klant is dat al u informatie met Apple zal moeten worden gedeeld, dus ook uw complete NAW gegevens. Ook moet u de ‘Zoek mijn iPhone’ uitschakelen, en de belangrijke privacy gevoelige data op u toestel wordt gedeeld met Apple.

Apple gaat dus stapje voor stapje steeds verder in het serializen van iPhone onderdelen, Dit is een slechte zaak voor u als klant en voor het milieu. Apple repareert officieel namelijk maar een aantal zaken, het scherm, accu, achtercamera’s en backcover. Heeft u iPhone een ander defect dan vervangen zij het gehele toestel. Waar u ook nog eens honderden euro’s voor mag betalen, en uw oude toestel aan Apple moet afstaan. Wij repareren alles van schermen, accu’s, camera’s, camera lens, achterkanten, behuizingen, knoppen, oplaadpoort, moederborden, waterschade, enz, enz,. Wat natuurlijk veel beter is voor uw portemonnee en het milieu.

Wanneer krijgt u een melding?

Display vervanging: iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro Max, 14, 14 Plus,  14 Pro, 14 Pro Max, 15, 15 Plus 15 Pro, 15 Pro Max. Als alleen het glas vervangen kan worden krijgt u deze melding niet en staat het ook niet in de instellingen. Omdat wij hetzelfde scherm terug plaatsen.

Batterij vervanging: iPhone SE (2020), iPhone SE (2022), Xr, Xs, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro Max, 14, 14 Plus,  14 Pro, 14 Pro Max, 15, 15 Plus 15 Pro, 15 Pro Max. Accu gezondheid is wel uit te lezen met 3UTools (Windows en Mac) en CoconutBattery (Mac)

Achtercamera vervanging: iPhone 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro Max, 14, 14 Plus,  14 Pro, 14 Pro Max, 15, 15 Plus 15 Pro, 15 Pro Max.

Verzekering – Wat vergoed de verzekering ?

TELEFOONVERZEKERING

Veel mensen sluiten bij aanschaf van een nieuwe iPhone of Samsung Galaxy een telefoonverzekering af. Slim zou je zeggen, maar niet als je beseft dat je in zo een geval vaak dubbel verzekerd bent. Inboedelverzekering en buiten-de-deur-verzekeringen vergoeden schades aan je iPhone, iPad of Samsung Galaxy namelijk ook. Daarbij is een telefoonverzekering vaak relatief duur en heb je ook nog een eigen risico per schadegeval. Dit eigen risico is vaak al de helft van de reparatiekosten, dus waar ben je dan eigenlijk voor verzekerd?

Inboedelverzekering

Om de schade vanuit je inboedelverzekering vergoed te krijgen, dient de schade thuis en binnenshuis te zijn gebeurd. Natuurlijk moet er sprake zijn van een ongelukje, en niet van kwade opzet of duidelijk lomp of risicovol gedrag. Niet meer alle inboedelverzekeraars vergoeden schade aan je telefoon omdat het de afgelopen jaren een flinke onkostenpost voor ze is geworden. Andere kunnen ook een eigen risico hanteren. Informeer bij je tussenpersoon of bij je verzekeraar of je schade wordt vergoed. Dat scheelt weer in de portemonnee en je bent tenslotte niet voor niks verzekerd.

Buiten-de-deur-verzekering

Dan is er ook nog de buiten-de-deur-verzekering. Daarmee zijn je spullen, waaronder je iPhone en Samsung Galaxy, ook buitenshuis verzekerd tegen schade, diefstal en verlies. Natuurlijk hanteren verschillende verzekeraars ook hier verschillende voorwaarden, dus altijd even informeren bij je tussenpersoon of verzekeraar wat onder jouw verzekering valt.

Reisverzekering

In de vakantie periode gaan er veel toestellen kapot. Denk hierbij aan waterschade of simpelweg een valschade. Dit kan vergoed worden door je reisverzekering. Neem contact op met je verzekering om de voorwaarden te bespreken.

Aansprakelijkheidsverzekering

De aansprakelijkheidsverzekering heb je voor schade aan derden. In andere woorden: als jij iets van een ander kapotmaakt of bij een ander schade veroorzaakt. Bijna iedereen heeft een dergelijke verzekering, of is via zijn of haar ouders hiervoor verzekerd. Als je dus niet zelf je iPhone of Samsung Galaxy kapot hebt gemaakt, maar een ander heeft dit per ongeluk gedaan? Vraag dan even of ze de schade op willen geven aan hun aansprakelijkheidsverzekering.

Offerte en factuur

Verzekeraars willen natuurlijk dat je een rekening of offerte aan hen overlegt. Fix Mijn GSM verzorgt  een offerte op naam, zodat je deze eerst kan indienen en later terug kan komen voor reparatie. Uiteraard kunnen we de reparatie ook direct uitvoeren. Na de reparatie krijg je een factuur die je bij de verzekering kan indienen.

Voor een offerte komt u met uw toestel langs in onze zaak in Rhoon.

Beoordelingen – Wat vinden klanten van ons ?
Anuska Doorga
Anuska Doorga
@A.Doorga
Lees verder
iphone x scherm laten vervangen. na telefonische afspraak kon ik mijn toestel afgeven. Na 45 minuten kon ik mijn toestel weer afhalen. Prima geregeld voor een mooi prijsje.
Yash
Yash
@Yash
Lees verder
Samsung s10 alleen glas laten vervangen. Zeer professioneel uitgevoerd toestel weer als nieuw voor een erg schappelijk prijs. Super gewoon.
Sunny Birtantie
Sunny Birtantie
@SunnyB
Lees verder
Gisteren gebeld om 18:00 een afspraak gemaakt voor t voorglas van een Samsung s8 te laten vervangen en een batterij te laten wisselen van een Samsung s7 edge. 2uur later waren ze beide klaar. Services is top. Nogmaals bedankt voor de services
Vorige
Volgende

Hier kunt u bekijken hoe wij de glas reparaties aan uw toestel uitvoeren.

Zo het glas aan de voorzijde dus van het OLED scherm als het glas van de iPhone dat op de achterkant is gelijmd. Voor de achterkant hanteren wij verschillende methodes om het glas te verwijderen. Zoals u in het filmpje kunt zien is het zeer specialistisch werk. Dit is dan ook de reden dat maar heel weinig bedrijven deze reparaties uitvoeren. Vooral het glas aan de voorzijde vergt veel ervaring, kennis en handigheid.

Ook beschikken wij voor het vangen van het glas aan de achterkant over Laser apparatuur om het glas te verwijderen. Voor elke toestel dat bij ons binnen komt voor reparatie van het glas aan de achterkant beoordelen wij welke methode het beste past bij het betreffende toestel.

Video over de Samsung S9 glas vervangen

Hier naast ziet u in een video van onze partner hoe wij in grote lijnen het glas vervangen van de Samsung Galaxy S Serie zoals de Samsung S8, S8 Plus, S9, S9 Plus, S10 en de S10 plus S20 | S20 Plus | S21 | S21 Plus  | S22 | S22 Plus | S22 Ultra..

Ook kunt u in deze video zien dat het zeer specialistisch werk is. Daarom doen de meeste bedrijven in Nederland deze reparatie niet, vaak omdat ze niet over de kennis en ervaring beschikken. 

Video over de iPhone 13 pro glas vervangen

Hier naast ziet u in een video van onze partner hoe wij in grote lijnen het glas vervangen van de iPhone 13 , 14 en 15 vervangen..

Ook kunt u in deze video zien dat het zeer specialistisch werk is. Daarom doen de meeste bedrijven in Nederland deze reparatie niet, vaak omdat ze niet over de kennis en ervaring beschikken. 

Reparaties – Wat zijn de meest voorkomende reparaties bij dit model ?

Hieronder staan de meest voorkomende iPhone 15 Pro Max reparaties vermeld waaronder ook de door u gekozen glas vervangen. Onderaan deze pagina vindt u nog meer mogelijkheden voor de iPhone 15 Pro Max reparatie. Staat uw reparatie er niet bij? Neem dan contact op met ons want in principe Fixen wij “alles”.

iPhone 15 Pro Max glas vervangen  € 99 ,-
Werkwijze – Hoe gaan wij te werk?

Geen afspraak nodig ?

Reparaties zijn momenteel mogelijk op afspraak. Tijdens de openingstijden kun je zonder afspraak binnen lopen in onze winkel voor het aanbieden van een  reparatie. Echter kunnen wij dan niet garanderen dat wij ook dezelfde dag nog aan uw toestel kunnen werken. Om te voorkomen dat u uw toestel onnodig lang hier blijft liggen raden wij aan om toch een afspraak te maken.

Neem alvast een kopje koffie bij binnenkomst

Zodra je onze winkel binnenloopt zie je het koffie apparaat al staan. Neem een koffiesmaak na keuze en biedt vervolgens je iPhone 15 Pro Max ter reparatie aan aan de balie.

Inname

Uw klacht wordt genoteerd en het gewenste onderdeel dat je wilt laten monteren.

Neem plaats in onze wachtruimte

De reparatie duurt gemiddeld 0 minuten. Neem plaats op een van de vrije stoelen, of doe een korte boodschap buiten de deur.

Na 0 minuten.

Het door jouw ontvangen nummer wordt omgeroepen en je kunt je iPhone 15 Pro Max weer afhalen aan de balie. Je  iPhone 15 Pro Max reparatie is uitgevoerd uw toestel is weer als nieuw.

Betaling via bank of contant of betaalverzoek

Je kunt bij ons met betaalverzoek als contant betalen.

Beoordeel je ervaring met ons

Na betaling vraagt onze medewerker om je email adres wat jou bij thuiskomst de mogelijkheid geeft tot het schrijven van een beoordeling over ons bedrijf. Op deze manier hopen wij te kunnen verduidelijken dat Service, Kwaliteit, Goede prijzen en een Nette behandeling voor ons uiterst belangrijk zijn en vorige bezoekers dit ook zo ervaren hebben. Iedere klant kan een openbare beoordeling achterlaten.

Bereikbaarheid

Gevestigd in Rhoon en makkelijk te bereiken uit Spijkenisse, 5 minuten rijden van uit Poortugaal en Hoogvliet, tegen de grens van Barendrecht en Rotterdam. Ook vanuit Oud Beijerland  makkelijk te bereiken. Woont u wat verder weg dan is opsturen van uw toestel ook een optie. Wij staan klaar om u verder te helpen..

 

Nog meer reparaties – Voor de volgende modellen doen wij dit ook
NU GRATIS !

Magnetische telefoonhouder voor in de auto

T.W.V € 19,95

Bij alle reparaties